fbpx

מתנות לילדים בגן

מתנות לילדים בגן

מתנות בעולם המערבי, הן דרך להביע תודה או לברך אנשים לרגל אירוע, מסיבה, יום הולדת ויש גם מתנות לילדים בגן שניתנות להם בדרך כלל בזמנים שונים של סיום שליל או בסוף שנה כדי לציין סגירת פרק.

במובן של מתנות ילדים הם חסרי גבול. כלומר, הסביבה הטבעית של הילד מעניקה לו כל הזמן מתנות כי הוא קטן, וכי הוא רוצה וכי הוא צועק.

(זה הכי גרוע לתת כשצועקים, דווקא זו הזדמנות ללמד את הילד איפוק מהו).

אבל בדרך כלל ההורים בעצמם רוצים לתת לילדים שלהם מתנות ורוב ההורים בוחרים מתי לתת ובדרך כלל, יש שיקול וסיבה מאחורי זה ולא רק גחמה של הורים לטבול את הילד שלהם בעולם של שפע חסר גבול (כי לי לא היה כלום). כן יש התנהלות של פיצוי כזה וזה הרסני מאוד.

מתנות לילדים בגן למשל ניתנות תחת הכותרת של סיום שנה או סיום שליש ולכן, הילדים מבינים שהם מקבלים מתנה בגלל משהו ולא בגלל שרוצים לפנק אותם או להרעיף עליהם.

מתנות על התנהגות יפה

בזמן שהילדים שלי היו בגן לא היה דבר כזה מתנות על התנהגות יפה, אבל כן היו מדבקות של סמיילי או משהו שכל ילד שהתנהג יפה קיבל, אם לא התנהגת יפה- לא קיבלת.

ילדים מאז שהם קטנים, תופסים רכוש כמתנות ומתנות כרכוש ויש גם שלב בגדילה בערך בגיל שלוש עד ארבע ואף מעבר לגיל הזה, שהם לא מוכנים לחלוק שום צעצוע או מתנה שהם קיבלו עם אף אחד אחר אבל זה גם עובר להם מתי שהוא.

כדי שזה יעבור להם והם לא יישארו ילדים של "זה שלי" עד גיל 18, חייבת להיות פה הכוונה הורית עדינה, כדי שהילד יבין ש"זה שלי", זה לא תמיד נחמד כשיש חבר ולא השארת לו שום צעצוע לשחק אתו…

מתנות לילדים בגן, הם חלק ממערכת היחסים בין הגננת לילדים, וזו הדרך שלה לומר להם עוד משהו חוץ ממילים.

מתנות לילדים בגן- זאת אהבה

מה ילד קטן בסה"כ רוצה כשהוא הולך לגן? הוא רוצה ליהנות, הוא רוצה להכיר ילדים חדשים, הוא רוצה שיהיו לו הרבה חברים ושלא ימצא את עצמו כמו הילד בשיר של מרים ילין שטקליס, שנתן לנורית פרח וגם תפוח, והיא החצופה והמעליבה… הלכה לשחק עם ילד אחר.

ילדים לא רוצים להרגיש רע, הם משתדלים לשמור על החוקים הקטנים של הגן ולהיות ממושמעים. הם בוכים כשמעירים להם ונפשם הרגישה זקוקה לחום, חיבוק ואהבה.

הם אולי לא אומרים את זה אבל הם עלולים לחשוש מהמצפה להם אחרי הגן הזה, ולן מתנות לילדים בגן בסוף שנה בהחלט עשויות לרכך את המהלומה, להפיג את החששות ולתת לילדים הרגשה שהם אהובים ורצויים.

מתנות לילדים בגן –יום הולדת

כאשר מדברים על מתנות לילדי הגן אפשר גם להזכיר את המנהג הנפוץ בימנו לא רק לחלק משלוח מנות בפורים אלא לחלק בכל יום הולדת תשורה נאה לילד בגן מהילד חוגג יום ההולדת.

בנושא הזה יש לומר כי הורים חייבים לשמור על רף שפוי כלשהו של רכישת מתנות משום שיש הורים שאולי, אין להם תקציב דומה לקנות מתנות כמו שהם קנו, וילדיהם עלולים לחוש נחותים.

יש המון מתנות לילדים בגן שאפשר לקנות ולשמח אותם בימי הולדת והן לא חייבות להיות יקרות, הן יכולות להיות גם סמליות אבל מאוד מיוחדות.

סטודיו פמיליה יגשים את חלום מתנות לילדים בגן שלכם, כל מה שאתם צריכים זה לשתף אותם ברעיון שיש להם ולבדוק אם הם יכולים לבצע את זה. מתנות לילדים בגן זה דבר יפה מבורך וחגיגי.

סגירת תפריט
wa icon load icon