fbpx

מתנות לגני ילדים – ככה בוחרים!

מתנות לגני ילדים

קשה לתת לאדם אהוב מתנה, מפני שלא תמיד מצליחים "לקלוע" למה שהוא או היא הכי אוהבים. אך בכל מה שקשור למתנות ילדים, מדובר במשימה קלה במיוחד ואף משמחת – מפני שילדים מטבעם מתלהבים ומסוקרנים מגילויים של דברים חדשים (וכמעט הכל הרי חדש עבורם), ובנוסף זוהי גם הזדמנות להעמיק את הידע וההיכרות שלהם עם שלל עולמות ותחומי ענין חדשים, כך שלמעשה ישנן אינספור אפשרויות שניתן לשמח אותם בעזרתן, וכל שעליכם לעשות הוא פשוט לבחור כיוון כללי, וממנו להמשיך עד למציאת המתנה המושלמת.

מתנות לגני ילדים – יש דבר כזה!

כאשר אנחנו מדברים על מתנות באופן כללי, נהוג לחשוב על מתנה לאדם פרטי, וכמובן גם לילד. אך יש תחום שלא רבות מדובר בו, והוא מתנה לקבוצה שלמה. אחרי שאנחנו עוזבים את בית הספר קשה לנו לחשוב על כך, אבל האמת היא שעבור ילדים מדובר במתנה מובנת מאליה. להענקת מתנה לקבוצה גדולה יש ערך רב בגילאים הללו, מאחר והגיבוש ביניהם חשוב מאין כמוהו, ועל פי רוב הגננות גם משקיעות זמן רב בהשריית התחושה שאכן מדובר ביחידה אחת, העוברת חוויות יחד, לטוב ולרע (ואם תחשבו על זה, למה לא ליישם רעיון דומה גם למבוגרים בעצם?…). מתוך הבנת העקרון החשוב הזה, אנו מציעים מגוון מתנות לגני ילדים, המשמשות כולן ככלי רב ערך ללימוד, חוויה והנאה צרופה.

אילו מתנות לגני ילדים תמצאו אצלנו?

המתנות שאנו מציעים מתפרשות על פני מגוון רחב של אפשרויות, אך בחלוקה גסה ניתן לחלק אותן למתנות הקשורות ביצירה (כמו פאזלים המורכבים מציורים של הילדים), מתנות שימושיות (כמו תיקים אישיים, בקבוקים עם הקדשה או קופסאות אוכל) או פשוט מתנות שנועדו לכיף – כמו משחקים, כריות מיוחדות למנוחה, ועוד ועוד. חלוקה חשובה נוספת שאנו עושים בין סוגי המתנות השונים (ושאף נרמזה כאן קודם לכן), היא החלוקה בין מתנה אחת הניתנת לכל הגן – כמו אלבום גדול למשל, ובין מתנה שמתחלקת בין כל הילדים, אך היא עדיין מחזקת את גאוות היחידה של הגן כיחידה הומוגנית, התיקים, הבקבוקים וקופסאות האוכל.

איך תדעו במה לבחור?

אם אתם עומדים בפני החלטה מה לקנות כמתנה לגן ילדים שלם, שאלו את עצמכם קודם כל מה חשוב לכם להעניק להם: האם אתם רוצים שהילדים בגן יפתחו כשרון חדש ומיוחד, האם אתם מעוניינים שהם יקבלו משם מזכרת משמחת עם הקדשה אישית עבורם, או שאתם חושבים שהם זקוקים לפינה מרגיעה שניתן לנוח בה? כמובן שאין נכון ולא נכון בשאלות מסוג זה, וכל מה שתבחרו לתת לילדים ככל הנראה ישמח אותם מאד.  

המתנות שלנו

בסטודיו פמיליה תוכלו למצוא מגוון רחב מאד של מתנות לגני ילדים, ובמסגרתן גם מתנות ייעודיות לאירועים מיוחדים, ואפילו מתנות אישיות לכל ילד. הקו המנחה אותנו בבחירת המתנות הוא שימת דגש מיוחד על מתנות איכותיות ואסתטיות להפליא – כאלה שלא רק ילהיבו את הילד או הילדה במעמד המתנה עצמה, אלא גם ישמרו על ערך מוסף בעתיד, והכל עם הקדשה מיוחדת לפי בחירתם. מלבד זאת, אנו דואגים לשמור על מחירים נמוכים שאינם מתפשרים על איכות התוצר הסופי, כך שתוכלו ליהנות גם מהיתרון של מתנה ייחודית וגם מחסכון כלכלי. בין שלל המתנות שלנו תוכלו להתרשם מקולאז'ים יפיפיים, פאזלים, שעונים, אלבומי תמונות ועוד מגוון מתנות יפיפיות שכל ילד יאהב לקבל. אתם מוזמנים לעיין במבחר הגדול ולבחור עבור ילדי הגן או הילד הפרטי שלכם את מה שהכי מתאים להם.

סגירת תפריט
wa icon load icon