fbpx

מתנות לילדים בגן שלא שוכחים

מתנות לילדים בגן

לא חייבים תירוץ כדי להעניק לילד בגן מתנה. כמובן שאפשר לעשות זאת סביב ימים מיוחדים כמו חגים, ימי הולדת ופעילויות סוף ותחילת שנה, אך הרבה פעמים ההורים בוחרים לתת לילדיהם מתנות גם מסיבות שאינן ניכרות לעין, כמו קושי שיש לילד בתקופה האחרונה בגן, אתגר מסוים שהוא מתמודד איתו (כמו הולדת אח קטן, מעבר דירה ועוד), ובהתאם לכך הם רוצים להקל עליו ולפנק אותו, או שסתם מתחשק להם להביע עבורו את אהבתם, גם ללא כל סיבה מיוחדת. אך בכל אותם מצבים, ראוי לשאול שאלה חשובה: מהי המתנה הנכונה עבור הילד או הילדה בהתאם לשלב שבו הם נמצאים, ומהי הכי ישמח אותם?

מתנות שמשאירות נגיעה אישית

אמנם ילדים בגן לרוב אינם יודעים עדיין לקרוא, אך אין זה אומר שאי אפשר להעביר להם מסרים דרך תמונות נבחרות. כך למשל, תוכלו לבחור במתנה ממבחר האפשרויות שלנו (עליהן נרחיב מיד), ועל גביה להדפיס תמונה שלכם עם הילד או הילדה ביחד, או אפילו לבחור בציור שהקדשתם להם, ואפילו ציור שהם ציירו בעצמם. חשבו על מתנה שכזו שהילד לוקח איתו כל יום לגן – בין אם זהו תיק עם תמונה עליו, ובין אם זוהי קופסת אוכל אישית שמזכירה להם את הבית בכל יום בארוחת עשר. המתנות שאנו מעניקים לילדינו הן משמעותיות מאד עבורן, וגם אם הם אינם יודעים לבטא זאת במילים, תוכלו לראות זאת בקלות ביחס שהם יפגינו כלפיהן אחרי שיקבלו אותן, וגם זמן רב לאחר מכן.

סוגי המתנות שלנו

אנו מציעים מגוון גדול ומובחר של מתנות לילדים בגן, החל ממתנות שימושיות כמו קופסאות ובקבוקי שתיה, ועד לאלבומים וחפצים דקורטיביים אחרים כמו קולאז', תמונות בצילום אמנותי, ועוד ועוד. בין בנוסף, תוכלו למצוא אצלנו גם מתנות לילדים בגן הניתנות להם כקבוצה שלמה, בדמות כריות מפנקות, תיקים לכל הילדים, פאזלים גדולים ואפילו שעונים עם הדפסה אישית. כל התמונות והציורים שאנו מדפיסים נעשים ברמת גימור מהגבוהות בשוק, והן שומרות על איכותן גם לאורך חודשים רבים לאחר הענקת המתנה.  בנוסף, המחירים שלנו הם נמוכים וידידותיים במיוחד, כך שלא תצטרכו להתפשר על מתנה שלא רציתם, ותוכלו להעניק לילד או לילדה שלכם בדיוק את מה שישמח אותם.

מה חשוב לזכור כשנותנים מתנות לילדים בגן?

אם אתם הורים ליותר מילד אחד, או שאתם מתכוונים להעניק מתנה לכל ילדי הגן – ואתם מתכננים להכין מתנות זהות עבורם (למשל תיק עם תמונה של כל האחים יחד, או בקבוקים עם תמונות של כל ילדי הגן), חשוב מאד לקחת בחשבון את הפרשי הגילאים בין הילדים עצמם, מאחר וישנן מתנות שכמובן לא יתאימו לכל הגילאים. במיוחד אם אתם מהווים חלק מהצוות החינוכי בגן ואתם מחפשים עבורם מתנות כאשר מדובר בגן חובה, חשוב מאד לזכור שזהו גן רב גילאי שבקבוקים למשל לא בהכרח יתאימו בו לכולם. לכן מומלץ להקדיש מחשבה מרובה בנושא שאלת ההתאמה של המתנה לילדים עצמם, ובאופן פשוט – להיכנס לנעליהם ולשאול את עצמכם מה הם היו הכי שמחים לקבל, עך סמך ההיכרות שלכם איתם.

עדיין מתבלטים? פנו אלינו ונשמח לעזור

אם עברתם על היצע המתנות הקיים אצלנו ואתם עדיין לא יודעים במה לבחור, אתם מוזמנים להתייעץ איתנו ונשמח לתת לכם ייעוץ והכוונה, בכל וכל ומצב. לא משנה אם אתם מחפשים מתנות לקבוצה גדולה או לילד מסוים, אנו יודעים לקלוע ולהבין מה בדיוק ילדים אוהבים, בדגש על כל ילד וילדה באופן מיוחד.

סגירת תפריט
wa icon load icon