fbpx

מתנות לגני ילדים

מתנות לגני ילדים

זה המקום הכי מרגש עבור כל הורה וילד בתחילת השנה בגן הילדים ובסוף, כאשר הם מסיימים.

וכשהם מסיימים הם גדלים בעוד שנה וההתרגשות שלהם ושל הוריהם עצומה. שנה חלפה והגננת ושאר אנשי צוות הגן השקיעו יוזמה, יצירתיות ואהבה ונתנו לילדי הגן כל מה שהם יכולים והנה, הקטנים גדלו, יש מי שימשיכו לשנה הבאה ואחר כך לכיתה א', ויש מי שכבר בשנה הבאה יעלו לכיתה א', ובלב התרגשות, כי אין כמו קשר של חיבה ואהבה הנוצר בין צוות של גן ילדים לילדי הגן שהעבירו שנה בחברת, בשיר וזמר וריקוד וגם כמה שיעורים על החיים, והתנהגות, וחברויות. גן ילדים הוא מקום נפלא לגדול בו וכאשר מתקרבת שנה לסיומה, צוות הגן כבר מתחיל לחשוב על מתנות לגני ילדים.

מתנות לגני ילדים- לילדים קסומים!

חשוב לזכור כאשר מדברים על מתנות לגני ילדים חשוב להזכיר שהמתנה הזו שהילדים מקבלים בסיום הגן, תלווה אותם לכל החיים. הם ישימו אותה במיטה שלהם בימים הראשונים, אם זו תמונה אז יתלו אותה על הקיר, היא יכולה לקשט את שולחן היצירה בחדר בבית והיא יכולה להיכנס למגירה של הדברים החשובים.

המתנה שהגננת והסייעת נתנו לילדים היא כמו ברכת הדרך, כמו ליטוף כמו נשיקה, היא מתנה אהובה. אבל צריך גם לדעת לבחור מתנות לגני ילדים. כל גננת יודעת ממה יתלהבו הילדים ולכן היא תבחר את המתנה שהכי תרגש אותם.

סוגי מתנות לגני ילדים

בדרך כלל רוב המתנות המוצלחות לגני ילדים והנבחרות שבהן, נושאות את תמונתו של הילד או הילדה. זה הופך את המתנה לאישית, ואף אחר לא יכול לקבל את המתנה הזו שמיועדת רק לילד שבתמונה.

אפשר לבחור בין תמונת מחזור של כל הילדים יחד וגם בפולדר מתאים לתמונה, הכי ביחד והכי גן ילדים או בפלייסמנט מעוצב, לוח הכוכבים שלי, ספל קרמיקה, סינר עם תמונה, קלמר, ציפה לכרית שינה. הכול אישי , כול המתנות עם תמונה, כל כך חמוד ומרגש.

מתנות לגני ילדים זה דבר חדש שיוצר שמחה בפרידה של הילד מהגן וגם משאר הילדים. זהו אקט שהופך את האקט הלכאורה עצוב הזה לאקט משמח, כמו חגיגה כמו מסיבה. ככה בוחרים מתנות לילדי הגן. ככה חוגגים את האירוע והופכים אותו למשמח עוד יותר.

מתנות לגני ילדים שההורים קונים 

לא רק הגננות וצוות הגן קונים מתנות לגני ילדים, יש הרבה הורים שמרגישים צורך גם לפנק את הילדים שלהם ולקנות להם משהו מתוך מגוון של מתנות לגני ילדים שהן מתנות שמתאימות לילדים בגילאים האלה ויש בהן רעיונות יפים שילדים קטנים אוהבים.

הורים יכולים לקנות לילד שלהם חלוק רחצה שבחלק האחורי מתנוססת תמונה של הילד, פוסטר על קאפה, שמצולם "י צלם מקצועי והופך כל ילד לדוגמן צמרת מתוק. משחק לוטו חברים, משחק מספר הזהב, אלבום סוף שנה, כיסא ים עם תמונה של הילד ועוד.

כל המשחקים אגב הן מתנות לגני ילדים רק שהעלות שלהן גבוהה מדי לגננות, אבל אם הורים רוצים לשמח את הילד שלהם הם בהחלט יכולים להזמין לו משחק לוטו חברים עם תמונות כל ילדי הגן.

תגידו לי יש מתנה יותר מרגשת ויפה מזו.

מתנות לגני ילדים

אין ספק שבחירה של מתנות לגני ילדים נעשית באהבה גדולה גם מצד צוות הגן, וגם מצד הורים שרוכשים לילדים שלהם לקראת סיום הגן מתנה שווה.

הבעיה היא לעיתים העלות ולכן, הגננת תרכוש מתנות לגני ילדים לפי התקציב שיש לה. ההורים מצידם יכולים לחגוג ולרגש את הילד שלהם במתנות אוהבות, מתוקות שהתמונה שלו עליהן הופכת אותם למתוקות יותר.

סגירת תפריט
wa icon load icon