fbpx

מתנות סוף שנה

מתנות סוף שנה

על מה אנחנו מדברים כשאנחנו אומרים סוף שנה? אנחנו מדברים כמובן על גני הילדים אשר בסוף חודש יוני הם עורכים מסיבת סוף שנה לתפארת אליה מגיעים כל ההורים והילדים הנרגשים. יש שיעלו לכיתה נוספת באותו גן, יש שיעברו גן ובכל אופן מדובר בפרידה, שמה שעשוי לרכך אותה ולהפוך אותה לקצת יותר חגיגית, הן מתנות סוף שנה.

ילדים בכל מקום הם ילדים והדבר היחידי שיכול להשכיח מהם צער, כאב, עוגמת נפש או פרצוץ חמוץ זו מתנה. בדרך כלל את כל ההתנהגויות האלה הם עושים כי הם רוצים משהו ולא מקבלים. הדבר הכי חביב על ילדים זה מתנות וכאשר הם לא מקבלים אותם, סף התסכול שלהם הופך לפראי וזועם עד כדי "שבירת כלים".

מסיבת סוף שנה בגן- מתנות סוף שנה

שנה עברה מאז שאימהות ואבות הכניסו את הילדים שלהם בחשש רב ובהתרגשות לגן הילדים החדש. במשך השנה הזו, הם למדו להכיר את הצוות, את הגננות. ניסו להבין אם הילד שלהם שמח ומאושר בגן, וכל יום הרגישו יותר בטוחים וכל יום הילד שלהם צמח עוד קצת עד שהגיע סוף השנה ומילד מובך הוא הפך לילד חביב עם הרבה חברים וביטחון עצמי.

ועכשיו הגן הזה נגמר, וזה עושה להורים מצב רוח רע. אגב זה עושה להורים מצב רוח רע יותר מאשר לילדים. ילדים הם יצורים סתגלניים וזה יכול לקחת להם חצי שעה של טראומה עד שהן ייקלטו בגן החדש, אבל ההורים שלהם ימשיכו ללכת להנחיה הורית במשך חודשים רק כדי להיות בטוחים שהם מלווים את הילדים שלהם נכון בגן החדש שלהם.

דאגה הורית היא לא דבר חדש, והיא אופיינית להרבה מאוד הורים.

מתנות לסוף שנה הופכות את כל מסיבת הפרידה למסיבה שמחה שמקבלים בה מתנות, הילדים שמחים, ההורים מתרגשים ואם מתנות לסוף שנה כוללות גם את תמונת הילד שלהם, הגאון הקטן, אין מאושרים מהם.

כל ילד פרויקט- בגלל זה הוא המתנה

ההשקעה הגדולה שמשקיעים היום בכל ילד מחוץ לגנים ולבתי הספר, יוצרת דור של ילדים שמשיג ומכשיר את עצמו כמעט בכל מה שמתחשק לו אם זה כמובן בהישג יד.

ההורים רוצים ילד מוצלח, בטוח בעצמו עם הישגים, והילדים רוצים, בעיקר לכייף.

יש הורים שיש להם ציפיות מאוד גבוהות מהילדים שלהם וזוהי דרך החינוך שלהם. קשה מאוד להתווכח אם זה נכון או לא, כי כל עוד הורים לא פוגעים בילדיהם יש להם זכות לדרוש מהם ללמוד, לעשות שיעורים וליישר קו עם המוסד החינוכי.

הורים גאים בילדים שלהם, לכן הם גם משקיעים בהם. כאשר בסיום הגן מחלקים מתנות לסוף שנה, אין הורה שלא יצא מגדרו כאשר תמונת הילד שלו תהיה חלק ממשחק לוטו. זה הופך את הילד שלו למשהו, למישהו, זה מעניק לו ערך מוסף כי גם אוליי איינשטין היה פעם קלף במשחק לוטו. מי יודע?

מתנות לסוף שנה מחממות את הלב של הילדים וההורים. מתנות לסוף שנה לילדי הגן בוחרים במחשבה רבה אז דעו לבחור מתנות משמחות בתקציב שמתאים לכולם, ושלום כיתה א'.

סגירת תפריט
wa icon load icon