fbpx

השלבים בבחירת מתנות לסוף שנה

מתנות לסוף שנה

סוף שנת הלימודים, בין אם בבתי הספר ובין אם בגני הילדים, מהווה תקופה חשובה ומשמעותית עבור הילדים – והוא תמיד מלווה בשינוי כזה או אחר, קשה או קל יותר. איש למעשה אינו אוהב מעברים – אך ילדים, במיוחד בגילאים צעירים, מתקשים בכך עוד הרבה יותר, מכיוון שהלא-נודע בשלב זה בחייהם עשוי להיראות מפחיד וחסר גבולות הרבה יותר. כדי להקל על אותם שינויים ומעברים, ניתנות לילדים בבתי הספר, בגנים ובמוסדות החינוכיים השונים מתנות לסוף שנה בשלל צבעים וצורות, המותירות אצלם רושם רב והרבה פעמים אף מביאות להקלה של ממש באותו מצב חסר וודאות. אז איך יודעים במה לבחור, וכיצד להתאים מתנה לכל ילד ומצב? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לקחת את ההחלטה הנכונה.

שלב ראשון – מאיפה מתחילים?

לפני שבוחרים מתנות לסוף שנה לילדים, כדאי לחשוב באופן כללי וראשוני על התהליך שעברו הילדים במהלך השנה, איתכם או בלעדיכם (כל ילד בנפרד וכקבוצה אחת מגובשת). בחרו מתוך כל התקופה נקודות ציון חשובות שבהן אתם רוצים להתמקד, לטוב וגם לרע, ושאלו את עצמכם האם יש דברים נוספים שהייתם רוצים להעביר במסר שלכם כהמשך לאותם אירועים? זוהי הזדמנות טובה לחשוב מחדש על התהליך שהילדים ואתם עברתם, ואולי אף להגיב אליו באופן שונה, כך שייקח בחשבון את השינוי ואת המעבר המשמעותי לשנה הבאה, ויסכם את הכל יחד. בבחירת המתנה הסופית תוכלו לבחור ברצף של תמונות, בתמונות אישיות או דוקא בתמונה אחת מרכזית המסמלת בעינכם את השנה – הכל כראות עינכם ובהתאם לתהליך שהילדים עברו בעצמם.

שלב שני – התרשמות וסיעור מוחות

לאחר שתחשבו על אירועים מיוחדים ורעיונות כלליים מהשנה החולפת, תוכלו להתרשם ממבחר המתנות המגוון שלנו באתר; מבין שלל המתנות שלנו תוכלו למצוא מגוון סגנונות, רעיונות מקוריים ושימושים שונים למתנות, הכוללים כולם תמונה מודפסת באיכות גבוהה במיוחד, ובמחירים מפתיעים שלא תמצאו במקום אחר. כל המוצרים באתר שומרים על סטנדרט גבוה של איכות ועמידות, והם בטוחים לשימוש – יעיד על כך קהל הלקוחות המרוצים שלנו שהולך וגדל במרוצת השנים.

שלב שלישי – בחירת המתנה המושלמת לילדים שלכם

אחרי שתתרשמו ממבחר המתנות שלנו ואולי אפילו תתלהבו במיוחד מאחת או מכמה מהן (ו"תינעלו" עליהן), אנו ממליצים בכל זאת לעצור לרגע ולחשוב היטב על סוג המתנה שאתם רוצים להעניק לילדים, ובתוך כך להתמקד מעל לכל בהם עצמם. במסגרת השאלות שכדאי שתשאלו את עצמכם, חשבו על הדברים הבאים:

-מה באמת ישמח את הילדים? (מה יפתיע אותם, מה הם אוהבים על סמך היכרותכם איתם?)

-מה הם צריכים? (האם יש להם כבר מוצר דומה? האם יש דגשים מיוחדים שלדעתכם כדאי שהם יתנסו בהם?)

-האם קרה במהלך השנה אירוע מיוחד שאתם רוצים להדגיש ולהזכיר להם? (בעזרת תמונה ממנו, או הבלטת הרעיון המרכזי שהיה בו?)

-האם יהיה יותר מתאים להעניק לילדים תמונה אישית ומעצימה, או דווקא תמונה של כולם יחד המגדילה את גאוות היחידה של הכיתה או הקבוצה?

שלב רביעי – סגירת המתנה

לבסוף (ובמידת האפשר), תוכלו להוסיף את העניין האישי שלכם במתנה, ובכך למעשה להחליט האם אתם מעוניינים לתת לילדים מתנות לסוף שנה המסבות לילדים הנאה וכיף בלבד, מתנות המאתגרות את החשיבה ואת יכולות הלימוד, או מתנות מעצימות הנושאות את תמונותיהם של הילדים? התשובה לשאלה זו למעשה תתבטא במתנה הסופית שתבחרו, ובדרך זו תלכו צעד אחר צעד עד לבחירת המתנה המושלמת והמשמחת ביותר לילדים שאיתם עברתם את השנה – בגן או בבית הספר.

סגירת תפריט
wa icon load icon