fbpx

מתנות לילדים לסוף שנה

מתנות לילדים לסוף שנה

ילדים אוהבים מתנות, ולא רק מהסיבה שאתם חושבים; עבורנו, המבוגרים, קבלת מתנה פירושה שמישהו חשב עלינו באופן מסוים, אך גם זה לא תמיד. מבוגרים יכולים לקבל מתנות רשמיות וכלל לא אישיות מהחברות שבהן הם עובדים או ממועדוני לקוחות כאלה ואחרים, אך אצל ילדים המתנות הן תמיד אישיות, בכל מצב – ולא זו בלבד אלא שהן גם מעשירות את הדמיון ופותחות צוהר לעולם של צבעים, טקסטורות מרחבים חדשים ותחומי ענין מגוונים, גם בגילאים מאוחרים שלא היינו חושבים עליהם כי המתנות משמעותיות בהן במט ראשון.

לחזור לרגע לאחור

נסו להיזכר במתנה שקיבלתם, או במשחק, ואפילו בחפץ כלשהו שהיה לכם ואהבתם במיוחד; חשבו מדוע אהבתם אותו כל כך – מה משך אתכם בו, האם אהבתם לגעת בו ולשחק איתו, האם דמיינתם בו צורות מובחנות, או שדווקא נסחפתם לציורים מופשטים וחופשיים יותר? כעת חשבו על עולמם העשיר של הילדים שלכם – בין אם אלה הם ילדיכם שלכם ובין אם אתם לוקחים חלק מצוות חינוכי בגן ואתם מחפשים עבורם מתנות לילדים לסוף שנה: חשבו על התרגשות שכזו המתאפרת בכל פעם מחדש, עם כל חפץ וכל מתנה הניתנת להם פעם אחר פעם, ועל חווית החידוש והסקרנות המרגשת שמאפשר כל מפגש שכזה. כעת אתם מצליחים "להיכנס לראשם" של הילדים ולהבין מהי נקודת המוצא הדרושה לחשיבה על מתנות לילדים לסוף שנה?

איך בוחרים מתנות לילדים לסוף שנה?

כאשר מדברים על מתנות לסוף שנה את העבודה הקשה, התופרת יחד את כל הפינות וחושבת כיצד להביא לילד או לילדה שלכם את המוצר המוגמר בדמות מתנה אידיאלית ומדויקת – תשאירו לנו. אנו בוחרים בקפידה את העיצובים, הסגנונות וכמובן את סוגי המתנות כך שהם יהיו מותאמים במיוחד לילדים וידברו ישירות אליהם – אך זאת כמובן מבלי להתפשר על איכות המסרים או המוצר עצמו. בכל הדפסה ניתן להוסיף כיתוב בהתאם לצורך ולרצון, בין אם מדובר במתנה לילד אחד ובין אם מדובר במתנה עבור כיתה או גן שלם.

המשפחה השמחה של סטודיו פמיליה

עם מבחר המתנות ואיכות התמונות של סטודיו פמיליה תוכלו לחלום גבוה ורחוק, ולהראות בקלות לילדים שלכם מדוע הם כל כך חשובים לכם. עם חגיגה של צבעים, קישוטים ועיצובים – וחשוב מכך עם מגוון גדול ועשיר של מתנות, ממש תתקשו לבחור את המתנה המועדפת עליכם, וכן תוכלו להיות בטוחים שתמצאו את מה שאתם מחפשים – גם בשנה הקרובה וגם בשנים שאחריה. מבין ההדפסות שאנו מציעים ניתן לבחור בתמונות פורטרט של ילדים באופן אישי, בתמונה קבוצתית של כל ילדי הכיתה או הגן, או לחלופין בהדפסת ציור שהילד עצמו צייר, וגם בהדפסת דמות מפורסמת ואהובה במיוחד – הכל בהתאם להעדפותיו של הילד, ובמידת הצורך גם בהתאם לצרכים של הכיתה כולה. בין אם זה מתנות לילדים לסוף שנה או מתנות לתלמידים לסוף שנה תוכלו להתרשם מהיצע העבודות שלנו באתר, או ליצור איתנו קשר לקבלת פרטים נוספים אודות איכות התמונות ומבחר המתנות המרשים שלנו.

סגירת תפריט
wa icon load icon