fbpx

מתנות לגני ילדים – איך בוחרים

מתנות לגני ילדים

לא תמיד נהוג להתייחס אליה ככזאת, אך שנת הלימודים בגני הילדים היא משמעותית לפעמים הרבה יותר מאשר שנת הלימודים בבית הספר – מכיוון שקצב הצמיחה, ההתפתחות והלמידה של הילדים הוא מהיר מאד, ואולי אף באופן שאין שני לא בכל תקופה אחרת בבית הספר ובמהלך החיים. באופן דומה, סוף השנה בגני הילדים יכול להוות תקופה משמעותית אף יותר, כך שאפילו ילדים קטנים מאד יכולים להבין את משמעותה. לכן, כדי למנף את ההתרגשות הקיימת בתקופה זו ולנצל אותה באופן מיטבי, מומלץ להשקיע מחשבה בבחירת המתנה שתינתן לילדים לכבוד המאורע המרגש, ובאופן ששם דגש על השאלה הפשוטה: מה יהיה הכי נכון להעניק להם?

המתנות שלנו

אנו מתמחים ביצירת מתנות יפיפיות ומקוריות לילדים בגנים ובבתי הספר, לקראת סוף השנה וגם בחגים ובימי הולדת – ובהתאמה אישית לכל ילד וילדה. בין המתנות הקיימות אצלנו בקטגוריית מתנות לגני ילדים תוכלו למצוא בקבוקי פלסטיק איכותיים עם הדפסה חגיגית, קופסאות אוכל אישיות, חולצות, ספלים, תיקים, חלוקים, כריות ועוד ועוד – והכל עם הדפסה איכותית ועמידה לאורך זמן, המעלה חיוך וזכרונות נעימים בקרב כל מי שמתבונן בהם.

לשמור על אלמנט ההפתעה

אין ילד שלא שמח לקבל מתנות, ונראה שיותר ממבוגרים – שמחה זו הרבה פעמים נובעת בעיקר מסיבה אחת ומיוחדת, והיא – העובדה שילדים אינם מצפים למתנה. בשכבות הגיל הגבוהות ובעיקר באלה הנמוכות, כאשר הילדים אינם מכירים עדיין היטב את מעגל השנה ואת המנהגים השונים הקיימים בו, קבלת המתנה ללא כל הכנה מראש תהיה תמיד מלווה בשמחה ובהתרגשות רבה, וכמעט מיותר לציין עד כמה ילדים קלים לשמוח, במיוחד עם תמונה צבעונית ואיכותית הניתנת להם בהקדשה אישית.

ההמלצות שלנו לסוף שנה

אם אתם מחפשים מתנות לגני ילדים באירועי סיכום וסוף שנה, אנו ממליצים במיוחד על מתנות המעודדות חשיבה עצמאית ומיומנויות ידיים כדוגמת משחקי לוטו, פאזלים מורכבים או שעוני קיר (לשכבות הגבוהות). במיוחד לקראת החופש הגדול אנו שמים דגש על מתנות מסוג כזה, מאחר וזוהי תקופה ארוכה בה הילדים לרוב אינם מתמקדים במיומנויות החשובות שנרכשו בגן, וכאשר הם יתרגלו אותן במסגרת מתנה מיוחדת עם הקדשה אישית, הם יוכלו לעשות זאת בסביבה נעימה ואף ניטרלית, ללא תחרות עם ילדים אחרים. כך, גם ילדים שלא "התחברו" לאותם משחקים ורעיונות במהלך השנה יוכלו למעשה לקבל הזדמנות שניה בחופש הגדול, ובמקרים אחרים פשוט לשפר יכולות שכבר קיימות.

לקראת כיתה א'

אם אתם מחפשים מתנות לגני ילדים מהשכבות הגבוהות יותר, ובמיוחד לקראת כיתה א', תוכלו לתת לתלמידים שבדרך חפצים ייעודיים נוספים, המקלים על הסדר והארגון עם הכניסה לשנת הלימודים החדשה: ערכות לימוד אישיות, לוחות שנה, דפי קשר וקלמרים עם הדפסה מיוחדת – שבכולם נוצר אפקט חיובי וחשוב, המעניק לשגרת הלימודים אסוציאציה חיובית ולא מאיימת.

מה הכי מתאים לילדים בגן שלכם?

לכל גן, ולכל ילדה וילד האופי הייחודי להם, ולכן רק אתם כאנשי חינוך המצויים במקום ומעורים במתרחש תוכלו לדעת מה הכי נתון ומתאים להם. עם זאת, לפני שאתם "ננעלם" על מתנה אחת ספציפית, אנו ממליצים להתרשם מכלל המתנות הקיימות אצלנו באתר, ולבחור במתנה האחת שלכם רק לאחר מחשבה ועיון מעמיק. כל המתנות בסטודיו פמיליה משלבות הדפסות איכותיות של תמונות או ציורים, וכן אנו מקפידים לשמור על מחירים נמוכים מאד ביחס לשוק, כל זאת מבלי להתפשר על שום פרט – בכל הנוגע לאיכות, לעמידות ולאסתטיקה. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולקבל הצעת מחיר אטרקטיבית וטובה באמת עבור הילדים בגן שלכם.

סגירת תפריט
wa icon load icon