fbpx

מתנות לימי הולדת בגן עם סטודיו פמיליה

מתנות לימי הולדת בגן

יום המשפחה הוא יום שעבר הרבה מאד גלגולים ואף התקיים לאורך אלפי שנים בתקופות כאלה ואחרות בתרבות המערבית – עד שהגיע למה שאנו מכירים אותו כיום. אמנם עד לפני לא הרבה שנים יום המשפחה נחגג כיום האם בלבד, אך היום כבר יותר ויותר אנשים בארץ ובעולם מבינים שלא ניתן להפריד את כל בני הבית מחגיגת התא המשפחתי – ולכן הוא מצוין באופן מלא ושלם יותר כיום המשפחה. בשונה מחלק מהחגים והימים האחרים שבהם הדגשת ציון האירוע, הסמל או הייחוד נחשבת למורכבת יותר – ובמיוחד עבור ילדים – הרי שיום המשפחה הוא שונה וייחודי בכך, בהיותו מובן, טבעי ואפילו אינטואיטיבי עבור רובם ככולם של הילדים, בכל גיל ובכל מסגרת.

חגיגת היומיום

ילדים, ובמיוחד ילדים בגן, על פי רוב מאד אוהבים לדבר על בני המשפחה שלהם – מכיוון שהם משמעותיים מאד עבורם לא רק בהיותם האנשים הכי קרובים אליהם, אלא מפני שהם מתווכים עבורם את העולם, מחנכים אותם, צוברים איתם חוויות ובכלל לומדים איתם יחד את העולם החדש שלהם. זו הסיבה שלילדים קל כל כך להתחבר ליום המשפחה ולהבין את משמעות החגיגה בו, כמובן לצד הקשרים האישיים והעמוקים הנרקמים ביניהם ובין כל אחד ואחת מבני הבית – ממש כשם שאנו עושים בתור מבוגרים ובכל שלב בחיינו. אז איך ניתן למנף את היום הזה עוד יותר, ולהפוך אותו לחוויה מיוחדת המעצימה את רגשות האהבה כלפי המשפחה ואף מנתבת אותם לכיוונים חיוביים עוד יותר? כאן בדיוק מתחילה החשיבה על הערך המוסף ועל הסמליות שמעבר, ההופכות את יום המשפחה למשמעותי אפילו יותר.

אילו מתנות ליום המשפחה בגן אפשר לתת?

מלבד פעילויות, תכנים להעברה באופן מילולי ובקשות לדברים להכנה מראש מההורים בבית – ניתן לציין את היום המיוחד הזה על ידי נתינת מתנות ליום המשפחה בגן באופן ייעודי ומיוחד, כך שהילדים יזכרו ביתר שאת את חשיבותו של היום ואף יקחו איתם את הזיכרון הלאה לאורך שנים. מתנות ליום המשפחה בגן, כמו כל מתנה הניתנת לכבוד אירוע או ציון מיוחד, הן בעלות סיכוי רב יותר להיחקק בזיכרונם של הילדים – מאחר והן משמשות מזכרת פיזית וחיה למה שנחגג. מבחינתנו, אין מתאים ממתנות שעליהן מתנוססות תמונות של הילד או הילדה עם בני המשפחה שלו, להענקת מתנות ליום המשפחה בגן, והסיבה לכך כמעט ברורה מאליה: הרי מה עוד יכול לשמח ילדים ליום המשפחה יותר מתמונה מאושרת ומלאת אנרגיה שלהם עם היקרים להם מכל?

המתנות של סטודיו פמיליה

שמרו את הכתובת: מתנות ליום המשפחה בגן , מתנות לסוף שנה ועוד מועדים מזמינים רק אצל סטודיו פמיליה, עם מבחר ענק ואיכותי של מתנות לכל שימוש, בעיצובים מוקפדים ובאיכות הדפסה ללא פשרות. אתם מוזמנים לערוך סיור באתר ולהתרשם ממבחר העבודות שלנו – עד למציאת המתנה המושלמת והמתאימה לכם ביותר.

סגירת תפריט
wa icon load icon