fbpx

מתנות חנוכה לגני ילדים – 15 רעיונות מדליקים

איזה כיף שחנוכה הגיע: סופגניות, סביבונים, נרות, הופעות, והכי חשוב… מתנות!

חנוכה הוא אחד החגים האהובים ביותר על ילדי הגן, ולכן מומלץ לקנות מתנה שתזכיר להם את החג. 

היום נחלוק איתכם 15 רעיונות למתנות חנוכה לגן – כאלה שהן באמת מדליקות ויכניסו לילדים הרבה אור!

מתנות חנוכה לגני ילדים – 15 רעיונות מדליקים!

מתחילים!

1. משחק מגנטי "חנוכיה שלי"

חנוכיה מדליקה ולא דליקה! מגנט גדול בצורת חנוכיה ונרות, שיאפשר לילדים להשתתף במסורת חנוכה בצורה מקורית (ובטוחה!). החנוכיה מודפסת על גבי מגנט, אפשר לצרף הקדשה מהגן, או שם/תמונה של כל ילד. מתנה מיוחדת ומגניבה במיוחד!

2. משחק בינגו לחנוכה

משחק בינגו – פעילות מגניבה לחופשת חנוכה לכל משפחה.  גם הורים ואחים יצטרפו בכיף!

המשחק כולל 6 לוחות בינגו עם סמלים הקשורים לחג החנוכה, אסימונים בצורת מטבעות עשויים מנייר עבה, לוח עם 25 סמלי החג.

מתאים לעד 6 משתתפים. ארוז בשקית צלופן.

מתאים לגיל 3 עד 120 😃

3.משחק טריויה לחנוכה

רוצים לעודד את ילדיכם לדעת יותר על מסורת והיסטוריה של העם היהודי?

טריוויה לחנוכה – הדרך לעשות את זה בצורה כיפית ומהנה.

המשחק כולל 37 שאלות הקשורות למסורת של חג החנוכה, שירים, מנהגים ואפילו חידות גפרורים.

המשחק כולל 37 קלפים עם שאלות ותשובות וסט מקלות גפרורים.

גודל הקלפים 7.5*9.3 ס"מ

הקלפים עשויים מנייר עבה, המשחק ארוז בצלופן.

מתנה מגניבה וגם חינוכית לגיל 4 עד 12.

 

4. קופת חיסכון בצורת בית

אם אתם מחפשים מתנה שהילד לוקח חלק בהכנה שלה – זאת המתנה בשבילכם! קופת חיסכון היא מתנה מושלמת לחנוכה. לילד יש מקום לאחסן את דמי החנוכה שהוא מקבל, וזה עוד לא החלק הכי טוב! על צד אחד של קופת החיסכון אפשר להדפיס את השם או התמונה של הילד, ביחד עם גרפיקה של חנוכה. על הצד השני (וביתר הצדדים הריקים) הילד יכול לצבוע, לצייר, ולקשט איך שבא לו!

3. ערכות לחג עם הפתעות

בין אם בקופסת קרטון, מזוודת מתכת, או בקופת חיסכון – ערכת ההפתעות היא מתנה לחנוכה שכל ילד ירצה. עם סביבון משגר, סביבון אורות, פנס וממתקים, זה באמת נס החנוכה של כל ילד!

אפשר להדפיס על הערכות את שם הילד או את התמונה שלו, ולצרף כמובן גרפיקת חג מדליקה במיוחד.

4. חנוכיה

מתנת חנוכה מגניבה לילד ולכל המשפחה! תנו לילדים להשתתף במסורת החג בצורה מדליקה – עם תמונה שלהם עם חנוכיה. הילדים יהיו גאים לראות חנוכיה כזו, ויחכו ממש להדלקת הנרות. אפשר להדפיס על החנוכיה את שם או תמונת הילד ולבחור גרפיקה מתוך המגוון הרחב. החנוכיה עשויה מאלומיניום ומגיעה עם סט קנים להדבקה. קיימת בגודל רגיל או גדול.

5. בלוק עץ עם תמונה

חנוכה הוא חג של משפחה וזכרונות – ומה יותר מתאים מאשר מזכרת יפייפיה מהחג? תוכלו להדפיס תמונה של הילד על בלוק עץ איכותי בגדלים שונים. ניתן לצרף גם גרפיקה מיוחדת לחנוכה ולהעניק לילדים מתנה יפה ומיוחדת.

6. מגנט עם תמונה

אוהבים את הרעיון של הבלוק אבל מחפשים מתנה לחנוכה בתקציב קטן יותר? לכו על מגנטים! המגנטים מגיעים בגדלים שונים וניתן להדפיס עליהם תמונות או לשלב גם גרפיקה. מתנה מקסימה ומתוקה לחג.

7. חולצה עם קולאז' לחנוכה

הנה רעיון למתנת חנוכה לגני ילדים שכל הזמן תהיה בשימוש – חולצה עם קולאז' דיוקנים של כל ילדי הגן. מתנה יצירתית ומיוחדת לחג החנוכה – כל ילד יצייר את עצמו ואנחנו נחבר את הדיוקנים לקולאז' יפהפה. כל אחד הוא אור קטן, וכולנו אור איתן – הכי חנוכה שיש!

8. מזוודה חגיגית

חנוכה זה חג של מטבעות (אמיתיים או משוקולד), ואיזה כיף אם יהיה לילדים מקום לאחסן אותם! מזוודת אלומיניום היא מתנה שילדים אוהבים במיוחד. היא מאפשרת להם לשמור דברים שחשובים להם, והם יכולים לקחת אותה איתם לכל מיני מקומות. המזוודה מגיעה בשני גדלים ומגוון גרפיקות צבעוניות לבחירה.

9. סינר לחנוכה

אמרתם חנוכה? אמרתם סופגניות! (או לביבות). ילדים אוהבים להתנסות במטבח, והכנת מאכלי החג היא הזדמנות נפלאה לגרום להם לקחת חלק ולעודד אותם לעצמאות. תוכלו לתת לכל ילד סינר משלו עם תמונה או הקדשה, ולגרום לו להרגיש כמו קונדיטור מוכשר! 

רוצים לשדרג את המתנה? תוכלו להעניק לו גם מגבת ידיים מכותנה עם השם שלו, בשביל סט מטבח מושלם לחג.

10. מטריה

לא עוד "של מי המטריה הזאת"?? כי על כל מטריה יש שם!

קנו לילדים מטריה חזקה ואיכותית שתגן עליהם מפני הגשם. אפשר להדפיס על כל מטריה את שם הילד או לוגו הגן. מתנת חנוכה נהדרת לגני ילדים!

11. צעיף

ואם אנחנו עדיין בנושא חנוכה וחורף, הנה עוד מתנה לימים גשומים במיוחד. צעיף ארוך ונעים מבד פליז מפנק, כזה שיעטוף את הילדים שלכם בחום (ואהבה!). גם על הצעיף ניתן להדפיס את שם הילד, ולהעניק לו את זה כמתנה אישית.

12. מנורת לילה

"באנו חושך לגרש, בידינו… מנורת לילה!" 

חושבים על מתנות חנוכה לגני ילדים? תחשבו על אור! זה ידוע שילדים אוהבים לישון עם אור קטן, ומנורת לילה היא הפתרון המושלם בשבילם. מנורת לילה איכותית שתחזיק הרבה זמן, ומתאימה בול לחדר של הילדים. כל ילד יכול לקבל מנורה עם השם/התמונה שלו, בתוספת איורים של חנוכה והקדשה מהגן.

13. קופת חיסכון

רוצים להעניק לילד מתנה שתלמד אותו אחריות, התמדה וסבלנות? קופת חיסכון יכולה להיות המענה המושלם. עודדו את הילד לחסוך את דמי החנוכה שיקבל, ולשמור את הכסף בתוך קופת חיסכון משלו. קופת החיסכון מגיעה במגוון עיצובים וניתן להדפיס עליה את השם או התמונה של הילד.

סגירת תפריט
wa icon load icon